Ticker

6/recent/ticker-posts

Header Ad

A dream | ایک خواب | Urdu And English Article

 

A dream | ایک خواب | Urdu And English Article
A dream | ایک خواب | Urdu And English Article

In Urdu


رات کا وقت تھا اور علی اور میں سمندر کے کنارے کھلے آسمان تلے چاند اور ستاروں کے بارے میں بات کر رہے تھے۔ سمندر کی لہریں ہمارے پیروں کو چھو رہی تھیں اور گزر رہی تھیں۔ ٹھنڈی ہوائیں چل رہی تھیں۔ اس وقت یہ کچھ مختلف تھا۔ وہ چاند اور ستاروں کی بات کرتا تھا۔ ۔ مجھے اب بھی یاد ہے اس نے میرا ہاتھ بہت مضبوطی سے پکڑا ہوا تھا۔ علی نے ابھی آسمان کی طرف اشارہ کیا تھا جب کہیں سے آواز آئی تو آٹو فجر !!! اٹھو اور صبح ہو جاؤ !! اور یونیورسٹی کو کتنا سونا تاخیر ہے۔ میری آنکھیں اچانک کھل گئیں ، جیسے ہی میں بیدار ہوا ، میری نگاہیں میرے ہاتھ کی طرف گئیں۔ میں نے خوابوں کی اتنی قدر نہیں کی اور مجھے خوابوں پر زیادہ اعتماد نہیں تھا ، پھر بھی میں نے سوچنا شروع کردیا۔ علی کا خواب 4 سال بعد پورا ہوا ، جب یہ سب ختم ہوچکا تھا۔ یہ میرے لئے بہت ہی عجیب تھا۔ یہ وہ چیزیں ہیں جو ابھی میرے دماغ میں گردش کر رہی تھیں کہ اچانک میرے والد آتے ہیں اور میں اسے اس طرح دیکھ کر پریشان ہو جاتا ہوں۔ وجہ دریافت کیج say اور کہا بیٹا ، اگر تم ٹھیک نہیں ہو تو نہ جاؤ۔ میں نے کہا نہیں نہیں ، والد !!!! یہ ایک ڈراؤنا خواب تھا اور اس سے زیادہ کچھ نہیں! اس کے ساتھ ہی ، میں نے یونیورسٹی کے لئے تیاری کرنا شروع کردی۔ گھر سے لے کر یونیورسٹی تک ، میرے ذہن میں ایک ہی خواب تھا۔ میں سارا دن یہ سوچ کر بہت خاموش رہا کہ اس کا کوئی مقصد ہوسکتا ہے یا میں بہت زیادہ سوچ رہا ہوں۔ ٹھیک ہے ، میں یونیورسٹی سے گھر آیا ہوں اور صرف اپنے آپ کو تسلی دی۔ وہ کہتی رہی کہ خواب خواب ہوتے ہیں۔ اسی طرح ، جب میں رات کے بارے میں سوچ رہا تھا ، مجھے نہیں معلوم کہ میری آنکھ کب متاثر ہوئی ہے۔ اگلی رات میں نے پھر وہی خواب دیکھا۔ علی ، سمندر ، ہواؤں ، چاند ، ستارے ، اس کے الفاظ ، جس طرح سے وہ میرا ہاتھ پکڑا ہوا تھا ، کچھ مختلف نہیں تھا ، وہی دنیا ، جس طرح اس نے آسمان کی طرف اپنا ہاتھ رکھا تھا۔ میں نے اٹھا اور آنکھیں کھولیں۔ جونہی میں نے آنکھ کھولی تو میں نے دوبارہ اپنے ہاتھ کی طرف دیکھا۔ میرا ہاتھ بھی اسی حالت میں تھا جیسے علی نے اسے خواب میں تھام رکھا تھا۔ اس سے بھی زیادہ عجیب بات یہ تھی کہ یہ دوسرا موقع تھا جب آسمان۔ اشارہ کرتا اور میری آنکھ کھل جاتی۔ کیا وہ مجھے کچھ بتانا چاہتا ہے ، یا وہ کسی کو اس کے بارے میں بتانا چاہتا ہے ؟؟؟؟؟؟؟ان چیزوں کے بارے میں سوچتے ہوئے ، میں اور زیادہ خوفزدہ اور پریشان ہوگیا۔ یہ کون سی بات ہو سکتی ہے جو علی مجھے بتانا چاہتا ہے ؟؟؟؟؟؟ آخر اس خواب کا کیا معنی ہے جو مجھے دو دن سے مسلسل پریشان کررہا ہے؟ لیکن مجھے سمجھ نہیں آرہی تھی کہ کس کو بتاؤں اور کیسے ؟؟ میں یہ سوچ کر بھی خاموش رہا کہ شاید کوئی میری بات کو سنجیدگی سے نہ لے۔ اس کے بارے میں سوچتے ہوئے ، میں یونیورسٹی پہنچا۔ مجھے لگا کہ کچھ ہے اور اس نے اپنے مجھ سے راز چھپا رکھا ہے لیکن پھر بھی میرا دل اس بات کو بتانے کے لئے تیار نہیں ہے۔ جب میرے دوست نے بہت سارے راز بنائے تو میں نے اسے یہ ساری باتیں بتادیں۔ اور علی کا آسمان کی طرف اشارہ کرنے کا کیا مطلب ہے؟ میرا دوست مجھے تسلی دیتا رہا کہ فجر کے وقت کسی کے ساتھ کچھ نہیں ہوسکتا! ایسا نہ سمجھنا کہ میں نے کہا شاید آپ کی بات ٹھیک ہے لیکن پھر بھی مجھے سمجھ نہیں آرہی تھی کہ میں کیا اچھا محسوس کر رہا ہوں میں یونیورسٹی سے گھر آیا ہوں میں اپنے دل میں سوچ رہا تھا اگر علی کو واقعی کچھ کہنا یا کہنا پڑتا ہے تو مجھ سے خود رابطہ کریں ، شاید یہ اتفاق ، اس سے زیادہ کچھ نہیں۔ رات کے وقت میں سوچتا رہا اور سوتا ہوا سو گیا۔ تیسری رات میں ایک ہی خواب تھا ، علی میں سمندر ، ہواؤں ، چاند ، ستارے اور وہی چیزیں اور جیسے ہی اس نے آسمان کی طرف اشارہ کیا ، میں اٹھتا ، اب میں اور بھی پریشان تھا ، اس کے بعد سب کچھ ہے جس کی طرف اشارہ کیا جائے۔ کیا چل رہا ہے ؟؟؟ ایک ہی خواب میں تین بار ، یہ کوئی اتفاق نہیں ہے ، یہ یقینی طور پر کچھ ہونے والا ہے۔ میرا سر ان چیزوں کے بارے میں سوچنے پھٹنے والا تھا۔ تھوڑی دیر بعد میرے دوست کا فون بجنے لگا۔ میں پریشانی میں اس کی کال پر دھیان نہیں دیتا ہوں۔ وہ مجھے فون کرتی رہتی ہے۔ میں نے غصے سے کال کا جواب دیا اور کہا یہ کیا ہے؟ یار ؟؟؟ تم کیوں پریشان ہو رہے ہو میرے دوست نے کہا مجھے علی کے بارے میں بات کرنی ہے۔ میری آنکھیں حیرت سے پھیل گئیں میں نے کہا کیا ہوا ؟؟ کیا یہ ٹھیک ہے ؟؟ علی نے تمہیں کیا کہا ؟؟ اس نے کہا کہ مجھے کچھ نہیں معلوم ، اسے صرف آپ سے بات کرنی ہوگی۔ میں نے کہا اب اسے کیا بات کرنی چاہئے؟ میرا دوست مجھے بتاتا ہے اس نے ابھی مجھے ایک پتہ بتایا تھا اب تم جاؤ یا نہیں وہ تم سے چاہتا ہے میں اپنے دوست سے پوچھتا رہا اور علی کچھ بھی نہیں کہا ؟؟ میرے دوست نے کہا اور آپ نے کچھ نہیں کہا لیکن وہ بہت پریشان تھا۔ میں نے کہا ٹھیک ہے میں جاؤں گا۔ پہلے تو میرا دل یقین نہیں کر رہا تھا ، لیکن اتنے لمبے عرصے بعد ، اب مجھے یہ یاد ہے ، لیکن پھر بھی ، کہیں اندر ہی ، وہی خواب مجھ سے تین دن کے لئے آیا اور اس نے آسمان کی طرف اشارہ کیا اور اچانک علی کی واپسی آئی میں نے ابھی اپنا قضاء کرلیا۔ یاد رکھنا کہ میں جاکر اسے یہ ساری باتیں بتاؤں گا۔ شام کو میں اس کے ملنے والے ایڈریس پر ان سے ملنے گیا۔ میں نے سڑک کے قریب اس کا انتظار کیا۔ میں آس پاس دیکھتا رہا اور انتظار کرتا رہا۔ جونہی میں نے اپنے دائیں طرف دیکھا ، علی سڑک کے دوسری طرف کھڑا تھا۔ اس نے میرے آنے کا انتظار کیا۔ وہ واقعی بہت پریشان تھا۔ جب وہ آگے بڑھا تو وہ تیزرفتار کار سے ٹکرا گئی۔ جب وہ وہاں پہنچا تو ایک بہت بڑا ہجوم جمع ہوگیا تھا۔ اسے خون بہہ رہا تھا۔ یہ دیکھ کر میرے بال ختم ہوگئے۔ میں نے اسے بیدار کرنے کی بہت کوشش کی۔ جونہی اس نے آنکھ کھولی تو اس نے میری طرف دیکھا اور مسکراتے ہوئے اپنا ہاتھ بڑھایا اور آسمان کی طرف اسی طرح اشارہ کیا جیسے اس نے اپنے خواب میں دیکھا تھا لیکن اس بار چاند یا ستارے نہیں تھے۔ نہ سمندر اور نہ ہی ہواؤں کا۔ پتہ نہیں اس نے کب ہاتھ اور آنکھیں بند کیں۔ میں اسے بار بار اٹھا رہا تھا لیکن وہ ہمیشہ کے لئے خاموش ہوگیا۔ اس نے ستاروں یا چاند کے بارے میں بات نہیں کی ، لیکن جب وہ چلا جارہا تھا تو مجھے بہت ساری چیزیں بتا دی گئیں۔ آسمان کی طرف اس کے بار بار اشاروں نے اشارہ کیا کہ جب تک مجھے اس کا احساس ہوا اس وقت تک وہ بہت دور جا رہا ہے۔


In English

It was night time and Ali and I were talking about the moon and stars under the open sky by the sea. The waves of the sea were touching our feet and passing by. The cool winds were blowing. At that time it was something different. He used to talk about the moon and the stars. ۔ I still remember he was holding my hand very tightly. Ali had just pointed to the sky when a voice came from somewhere, Auto Fajr !!! Get up and go dawn !! And how much gold is late for university. My eyes suddenly opened, as soon as I woke up, my eyes went to my hand. I didn't value dreams so much and I didn't have much faith in dreams, yet I started thinking. Ali's dream came true after 4 years, when it was all over. It was very strange for me. These are the things that were circulating in my mind right now that suddenly my father comes and I am disturbed to see him like this. Discover the reason and say, son, if you are not well then don't go. I said no, no, father !!!! It was a nightmare and nothing more! With that said, I started getting ready for university. From home to university, I had the same dream in my mind. I remained very quiet all day thinking that there might be a purpose to it or I am thinking too much. Well, I came home from university and just comforted myself. She kept saying that dreams are dreams. In the same way, when I was thinking about the night, I did not know when my eye was affected. The next night I had the same dream again. Ali, the sea, the winds, the moon, the stars, his words, the way he was holding my hand, nothing was different, the same world, just as he put his hand towards the sky. I woke up and opened my eyes. As soon as I opened my eyes I looked at my hand again. My hand was in the same condition as Ali was holding it in the dream. What was even more strange was that this was the second time that the sky. Would point and my eye would open. Does he want to tell me something, or does he want to inform someone about it ???????Thinking about these things, I became more frightened and upset. What could be the thing that Ali wants to tell me ?????? Finally, what is the meaning of this dream that has been bothering me continuously for two days? But I didn't understand who to tell and how ?? I remained silent even thinking that maybe no one would take my words seriously. Thinking about this, I reached the university. I felt that there was something and kept my secrets from me but still my heart was not ready to tell this thing. When my friend made a lot of secrets, I told him all these things. And what does it mean for Ali to point to the sky? My friend kept consoling me that nothing can happen to anyone at dawn! Don't think so i said maybe you are right but still i didn't understand what i was feeling well i came home from university i was thinking in my heart if ali really had to say or say something So contact me yourself, maybe it's a coincidence, nothing more. During the night I kept thinking and fell asleep thinking. The third night I had the same dream again, the sea in Ali, the winds, the moon, the stars and the same things and as soon as he pointed to the sky, I would get up, now I was even more worried, after all there is something to be pointed at. What's up ??? Same dream three times, it's no coincidence, it's definitely something that's going to happen. My head was about to explode thinking of these things. After a while my friend's phone rings. I don't pay attention to her call in distress. She keeps calling me. I answered the call in anger and said, what is it? Dude ??? Why are you bothering My friend said I have to talk about Ali. My eyes widened in surprise I said what happened ?? Is that ok ?? What did Ali say to you ?? She said I don't know anything, she just has to talk to you. I said what should she talk about now? My friend tells me he just told me an address now you go or not he wants you I kept asking my friend and did not say anything Ali ?? My friend said and you did not say anything but he was very upset . I said ok I will go. At first, my heart was not believing, but after so long, now I remember it, but still, somewhere inside, the same dream came to me for three days and it pointed to the sky and suddenly Ali's Come back I just made up my mind that I would go and tell him all these things. In the evening I went to meet him at the address given by him. I waited for him near the road. I kept looking around and waiting. As soon as I looked to my right, Ali was standing on the other side of the road. He waited for me to come. He was really very upset. As he moved forward, he collided with a speeding car. By the time he reached there, a large crowd had gathered. He was bleeding. Seeing this, my hair stood on end. I tried so hard to wake him up. As soon as he opened his eyes he looked at me and smiled and raised his hand and pointed to the sky just like he did in his dream but this time there were no moon or stars. Neither the sea nor the winds. I don't know when he closed his hand and eyes. I kept picking him up again and again but he became silent forever. He didn't talk about the stars or the moon, but as he was leaving I was told many things. His repeated gestures toward the sky indicated that he was going to go far, far away by the time I realized it.





Post a Comment

0 Comments